Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Svi pišu o Savamali a niko ne pominje ubistvo Jelene Majranović, povećanje minimalca za devet dinara je kao 13. plata

Komentari (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 11 septembar 2016 15:58
Cviko
"Savamala" ili pevačica? U čemu je razlika? Oba slučaja nisu rešena. Ja nisam riba da bi me neko pecao. I tako sve po redu, sve rečeno je demagogija koja deluje uverljivo ali nije.
Preporuke:
143
0
2 nedelja, 11 septembar 2016 16:06
tragikomično
Siniša je inače bogat čovek... mrš' bre!
Preporuke:
128
0
3 nedelja, 11 septembar 2016 16:09
...
Car banalnosti!
Ali to je tako kada glasači rade u korist svoje štete.
Slušam i gledam ovoga i ne verujem koliko je političkim inženjeringom došlo do survavanja svakih vrednosti u Srbiji a sunovrat se ogleda upravo u Vučiču.

No kao što Popović kaže o Koštunici "Zmajevim stihovima napisanim prilikom povratka već bolesnog Svetozara Miletića iz zatvora u Novi Sad. Zmaj je tada napisao: „Takvi ljudi nisu za nas, već za bolji naraštaj“.
tako ispada su Vučić i Šešelj i Čeda i Tadić Dačić Julin svi prisutni na ovoj političkoj sceni ono što je za najgori naraštaj.
Preporuke:
84
1
4 nedelja, 11 septembar 2016 16:12
Krle
Supalj intervju.Ja bi ga pitao s kim Srbija granici.Koja Srbija pregovara sa eu, da li Srbija sa Kosovom ili bez i kako tu pravno stoje stvari, jer ako pregovaras, moras znati s kim pregovaras, zar ne? Pitao bi i za komentar na izjavu ministra spoljnih poslova Nemacke o nuznosti priznanja Kosova i o ekonomiji i zaposlenosti bi imao puno pitanja.Pitao bi i zasto Srbija ne ulaze proteste na maltretiranje Srba van Srbije, na paljenje crkava, na krsenje raznih prava. Ali ispada da i pitanja kao i ljudi, mogu da budu nepodobni. Zato je najbolje pozvati sebi bliske novine, pa mozda im cak i uruciti pitanja :) , zasto ne? Danas se nije moderno stiditi!
Preporuke:
100
0
5 nedelja, 11 septembar 2016 16:20
GoGo
Dokle da pisu, kad ce da se otkrije ubica??? Onomad neke najave bile su, do ponedeljka ce se znati... Ne znam samo kojeg ponedeljka... Neki lazovcina, folirant i prevarant to izjavi pa sad..... ;)
Preporuke:
83
0
6 nedelja, 11 septembar 2016 16:22
Agostino Bruto
Opasnije da te leci dr. Google je uzimanje lekova na svoju ruku.
Preporuke:
65
0
7 nedelja, 11 septembar 2016 16:23
Ja Vucko
Indirektna poruka medijima cime da se bave ne bi li se skrenula paznja sa aktuelnih problema i propadanja, medju kojima je naravno i Savamala... P.S. Mislite otome ;)
Preporuke:
79
0
8 nedelja, 11 septembar 2016 16:31
Gladni penzioner
Ja ovom Berufu protestantu ne verujem. U predizbornoj kampanji je rekao da penzionerima nece smanjiti penzije. Ipak ih je posle izbora smannjio.
Sada kaze da se nece kandidovati za predsednika a to znaci da HOCE.
Preporuke:
96
0
9 nedelja, 11 septembar 2016 16:33
Dragan, Katun
J te kakav dilber, jAl su svi sa pravnog i vadikali ovakvi kapaciteti, treba uložiti napor da da se dosegne ovakva logika.
Preporuke:
76
0
10 nedelja, 11 septembar 2016 16:42
gavrilo
zaista kompletan IDIOT!O savamaloj se sve zna samo što neće vlast da saopšti to Narodu a o ubistvu se ne zna ko je to uradio!
Preporuke:
85
0
11 nedelja, 11 septembar 2016 16:51
Tako ti je to
kad vodash nekUltUrni gradzhanski narod koji vishe pazhnje obraca na kojekakU vladavinu prava umesto estradne umetnice.
Ipak to potvrdjUje tvoje cenjeno mishljenje da je menjanje svesti potrebno pod HITNO.
Preporuke:
14
10
12 nedelja, 11 septembar 2016 17:04
punca
Uključiš radio - Vučić, otvoriš novine - Vučić, uključiš televizor - Vučić, Ups' Vučić opet LAŽE - 13. Plata je kao minimalac itd."... j.... , - j.... , - j.... , to nije tajna !!!
Narod neće Vučića !!!........Narod neće Vučića !!!........Narod neće Vučića !!!........
Dačić, Nikolić i Vučić - sramota Srbije"!!!......................
.........................Vučić Želi da izvadi dušu srbima. .....................
Preporuke:
72
0
13 nedelja, 11 septembar 2016 17:05
Boško
Svi pišu o Savamali a niko ne pominje ubistvo Jelene Majranović, povećanje minimalca za devet dinara je kao 13. plata


E sada kada je Vučić "rekao".

Varaju se da ova baljezganja Vučića ne prolaze kod intelektualno inferiornih.

Treba samo saslušati vatrene "vučićevce" kako ko papagaji ponavljaju Vučićeva baljezganja:

- i četiri godine kasnije "prethodici su krivi"
- u Savamali su srušene "nelegalne straćare"

Vučić opominje sve svoje medije da nastave sa "ubistvom pevačice" kao što su to bespomučno radili mesecima do olimpijade kada su se "srbi patrioti" "okrenuli sportu" i zaboravili osnovnu egzistenciju.

Sad ćemo ponovo da "izvučemo" pevačicu da je mediji "mrcvare" mesecima dok najzad Savamala kao i izdaja Kosova i Briselski sporazum 2013te ne padne u vodu i zaboravi se a Vučić i Dačić ponovo postanu "nacionalisti i patriote" koji "spašavaju" Srbiju vodeći je u "svetlu budućnost" neonacističke nemačke evropske zajednice.
Preporuke:
68
3
14 nedelja, 11 septembar 2016 17:09
Na primer američki Blic
Je pisao kako su u rijaliti programima kriminalci i nasilnici. A niko nije rekao kurve,niti da svi Hrvati polako postaju nasilni, ni da gore srpske crkve po Kosovu...Ubistvo turbofolk pevačice nema veze sa politikom i potpuno je ne važno za građane. Toga će u zapadnom sistemu vrednosti biti sve više. Postalo je muka koliko su pisali... Vučić skreće temu. Pisao je Blic i da Putin menja Kosovo za Krim...???! A šta rade Ameri? Brane principe??!
Preporuke:
44
0
15 nedelja, 11 septembar 2016 17:18
zoran
Ovo sa "Beruf" mi je totalni smor....lik je totalni klinac u glavi, meni je to zabrinjavajuce, pogotovo onaj deo kada se brani kako je super to sto nema ni dana radnog staza a naciju proglasava za lenjivce. A onda uporedjivanje vlade sa manchesterom, realom, bajernom i ostalim debilima, tu se vidi koliko je lik u zabludi, u zivotnoj navijackoj zabludi....ja sam bas zesce razocaran sa njim....jos ne mogu da provalim da li ovaj lik uopste ima cilj ili ga samo MMF vodi kao pudlicu kroz zivot?
Preporuke:
70
0
16 nedelja, 11 septembar 2016 17:32
Djura
Premijer ima kratak fitilj u predizbornoj kampanji je izjavio da ce se ubistvo pevacice resiti za 48 sati te ga ovom prilikom pitam kada je LAGAO onda ili uvek LAZE.
Preporuke:
61
0
17 nedelja, 11 septembar 2016 17:36
Fantom iz Savamale
Fantom iz Savamale
Autor: Dušan Petričić08.05.2016
http://www.politika.rs/scc/satira/339393/Fantom-iz-Savamale
Preporuke:
43
0
18 nedelja, 11 septembar 2016 17:42
Mićko
Ne znaju šta je beruf. Nova reč za ovu nedelju! Ne znam ni ja, nisam čitao Vebera na nemačkom, kontam da je odatle.
Preporuke:
48
0
19 nedelja, 11 septembar 2016 18:32
nenad
Steta sto je Vucic toliko malo prisutan u medijima. Tajkuniu ga guse, da sakriju istinu.
I na ovom sajtu, skoro svi su protiv Vucica. Sigurno su svi placenici.
Preporuke:
49
4
20 nedelja, 11 septembar 2016 18:34
Beruf
kao poziv,je poziv-od-Boga, predodredjenost (berufen sein)i ne od-govoriti na ovaj poziv, znaci promasiti sudbinu, zloupotrebiti slobodu protiv Boga, prezirati Boga.Poziv kao zivotni, postaje mesto slobode, kao jedinstva slobode i nuznosti, Bozijeg providjenja.Odbacivanje institucionalnog autoriteta katolicke crkve, otvara prostor za etiku, kao ono sto ne moze biti obuhvaceno pravnim autoritetom drzave, a postavljanje poziva-rada u srediste etike, povezuje crkvu i drzavu na nacin, koji ce, sa slabljenjem autoriteta crkve, "beruf" pretvoriti u "befel", naredjenje firera.Dakle sukob drzave i crkve, otvara prostor za pojavu rada kao sredisnje ljudske delatnosti, koja u protestantizmu vodi ka pretvaranju crkve samo u deo(etickog opravdanja) kapitalistickog pogona.Hriscanstvo menja prirodu rada iz sukoba crkva drzava, ali i iz izvlacenja coveka iz prirode, koji vodi ka pretvaranju materije u ono sto covek moze da savlada, za razliku od anticke hile, koja ostaje nesavladiva za bilo koji...
Preporuke:
25
0
21 nedelja, 11 septembar 2016 18:46
Beruf
...rad, tehnicki, umetnicki, pa cak i samu politiku, jer kod Aristotela zakoni uvek treba da odgovaraju geografskim osobinama i karakteru stanovnistva, dakle onom hiletickom, materijalnom.Dakle za pozicioniranje rada u sredisnju covekovu delatnost, potrebna je promena sa obe strane radne relacije, sa ljudske i materijalne i tek iz te promene moguca je pojava sredstava(sred-stvo, ono iz sred-ine iz-medju coveka i materije)za proizvodnju i vlasnistva nad njima kao pokretaca istorije, a uslovi za to nastaju tek sa pojavom hriscanstva i sukobom drzave i crkve.
Preporuke:
20
0
22 nedelja, 11 septembar 2016 18:53
Protesti i protestanti
Ovaj preletač bi u protestante kao što je od radikala postao europejac!
E, pa kod protestanata se poštuje privatna svojina, a novokomponovani veberovac za rušenje u SAVAMALI kaže: "Na dnevnom nivou imamo pet puta veće probleme. Valjda je veći problem to što nemamo ubicu Jelene Marjanović".
Za sve te probleme je obećao rešenja u rokovima od nekoliko dana.
A gazda Han tvrdi da je on državnik a ne političar. Svako u banana republici može da bude veliki državnik jer je evolucija stala i podanici se drže u stanju omamljenosti obećanjima belog maga.
Preporuke:
35
0
23 nedelja, 11 septembar 2016 18:59
Tenkoput
Dobijam utisak da je sve bolesniji. "Ne gradimo puteve da po njima idu tenkovi", ovo je danas rekao u Prnjavoru, a isto to kad je nedavno otvarao neki put od tri koma dva kilometra. Tenkovi ne idu autoputem, zato i imaju čelične gusenice, tenkovi idu po svim terenima, idu tenkoputevima.
Preporuke:
48
1
24 nedelja, 11 septembar 2016 19:12
Apatinac
Vučićevu političku doktrinu pogrešno je tumačiti Veberovim učenjem, jer ono nema dovoljan domen.
Pitanje poboljšanja radne etike, efikasnosti i svrsishodnosti rada , nije stvar izbora, već je to neminovnost.
Narodna poslovica koja kaže "nema leba bez motike" je već sasvim dovoljna filozofska osnovica da se krene u taj proces.
Veberovština, te termini kao "beruf" služe da nateraju opoziciju da se bavi njima kao fenomenima.Ove crvene marame pred očima opozicije obezbeđuju Vučiću permanentnu inicijativu.
Držeči inicijativu Vučić onemogućuje bilo kakvo kreativno legitimisanje opozicije, što u očima birača
stvara utisak opozicije kao anahrone,neozbiljne i zarobljene u 90-te.
Vučić kao, adept Sun Cua u borbi sa opozicijom primenjuje osnovno načelo koje kaže da je protivnika
najbolje pobeđivati njegovim snagama koristeći njegove slabosti.
Kad opozicija napada poboljšanje radne etike, ona time radi u korist Vučića, a na sopstvenu štetu,što je fenomen za sebe...
Preporuke:
19
0
25 nedelja, 11 septembar 2016 19:20
simonida
Vučiću, sram te bilo, skini FANTOMKU i izađi pred Narod!
Preporuke:
39
1
26 nedelja, 11 septembar 2016 19:47
Veljko Danilović
Iz ove izjave o trinaestoj plati može se zaključiti sledeće: 40 sati nedeljno puta 9 dinara puta 52 nedelje je jednako 18720 dinara. Da li to znači da je prosečna plata u Srbiji oko 19000 dinara?
Preporuke:
24
0
27 nedelja, 11 septembar 2016 19:55
Vida
Za rusenje SAVAMALE nikako da se nadje "krivac".

Vucic se trudi da nadje coveka iz gradske vlasti ili iz policije, koji ce, UZ PRISTOJNU NAGRADU, priznati da je dao naredbu za rusenje.
Preporuke:
20
1
28 nedelja, 11 septembar 2016 19:57
moje mišljenje
Koristi smrt nesrećne žene za političku promociju - dno.
Preporuke:
34
1
29 nedelja, 11 septembar 2016 20:01
Arhitekt
Kakva pitanja takvi odgovori.
Vučić je platio ovaj intervju, a osvetiće mu se.
Kreketale žabe male.
O Srbiji, o državi, o Briselskoj propasti i dijalogu - ni A.
Vučić filozofira, banalizira stvari, dovodi do osnovne škole.
Da li je ovo intervju sa državnikom, ili profesorom logike u srednjoj školi?
Ustvari, u ovoj magli od pitanja i odgovora i Kurir i Vučić su izgubili obraz.
Što se Jelenine nesređe tiče, mislim da je Vučić odmah u početku požurio da kaže da će ubicu naći vrlo brzo. Samoreklama. Sve za 45 sati.
SAVAMALA i Beograd na vodi su katastrofalna provala zakona.
Na to se reaguje za 24 sata? Ko opstruira da otkrije maskirane NATO Šeičke vojnike? Baba Simana bi ih pronašla pre nego što su "SRUŠILI TRI ILEGALNA OBJEKTA".
Važno je da Šeik nije napustio investiciju, a ima vremena.
Mogao bi Vučić da upita Sabjanina zašto je Moskva pozvala svetsku elitu na tender, da konkurišu sa projektima za uređenje priobalja reke Moskve. A ovde, Šeik, pa Šeik. Tu ne mogu da budu čista posla.
Preporuke:
31
0
30 nedelja, 11 septembar 2016 20:03
Helios
"O Gospode,podari mi jednostavne,razumljive reči !",tako bi trebao da se moli svako ako želi u našem dobu da govori o Kraju. Jer,ovaj je osveta, svemu što bi ovde htelo da bude pošteno i čestito.
Preporuke:
23
0
31 nedelja, 11 septembar 2016 20:06
Jagodinac
Vučić će kasno shvatiti da državu ne mogu da vode oni koji smetaju, koji nisu profesionalci, koji imaju doktorate kao BERUF, a ne bave se naukom niti profesijom koja je vezana za doktorat. Doktorat im služi kao ograda i zaštita, da pomislimo da su veliki.
Svi koji imaju BERUF a ne bave se tim BERUF poslom su smetačii treba ih vratiti da se bave profesijom na kojoj su doktorirali. Da ne prave štetu Vučiću i državi.
Odakle keramičari, telohranitelji u Vladi i Skupštini?
Preporuke:
19
0
32 nedelja, 11 septembar 2016 20:21
Teoretičar
Svi se ljutimo što na svim televizijama i u svim novinama ima
samo jedan lik koji davi i masira sve živo.Ja sam tek sada
shvatio da je to,ustvari,mnogo dobra stvar.Bez mnogo napora
i truda-svi samo sedimo i gledamo kako se lik samourušava.Ka
kva opozicija,kakvi protesti,kakve revolucije-samo pričekaš
i trula kruška sama otpadne.Kada neko može da upoređuje Sava
malu i Jelenu onda je to dovoljan znak približavanja kraja.
Preporuke:
22
2
33 nedelja, 11 septembar 2016 20:27
hejter
Ovaj nije ni Srbin ni pravoslavac.
Preporuke:
29
1
34 nedelja, 11 septembar 2016 20:29
Bojan, Priština
Ovo je stvarno bruka da nam ovakav čovek bude premijer - pa čak i u okupaciji.
Preporuke:
36
1
35 nedelja, 11 septembar 2016 20:49
bog dano vic
ovaj SSeSSeljevac me nervira i vredja svakog dana. Cetrdeset godina radim a SSeSSeljeva protuva mi drzi lekcije o radu, stvaranju i stednji...
Preporuke:
23
1
36 nedelja, 11 septembar 2016 20:52
Spiridon
@ Beruf

Ne, ne, ne i opet ne...!? Potpuno istu grešku u razmišljanju koju pravi Vučić praviš i ti a ne bi trebao zato što je on loše obrazovani kulov a ti to nisi. Dakle ne sme se nekritički usvajati statička slika sveta i ceo univerzum zamrznuti u tačno određenoj tački i u tačno određenom vremenu i onda to proglašavati sveopštim univerzalnim principom. Veber kada glorifikuje protestantizam i njegov duh, pravi istu onu grešku kao ti kada preuzimaš nekritički stav da eto tako sleće sa nebesa neko hrišćanstvo i u ruci ima čarobni štapić koji čini da se čovek odvaja od prirode a crkva od države. Pod jedan koje hrišćanstvo, pod dva ako je univerzalno zašto to odvajanje ne deluje bilo gde sem u jednom trenutku na tačno određenom mestu. Ne može tako da se razmišlja, zato što nije protestantizam izabrao Germane već oni njega kao što su bilo gde sem na severozapadu malog poluostrva zvanog Evropa vera i država jedno sve dokle čovek grada produkt kapitalizma ne ubije svoje bogove kao nepotrebne...
Preporuke:
7
3
37 nedelja, 11 septembar 2016 20:56
Apatinac
Za Teoretičar
Odlično ste primetili, da njega nikakva opozicija ne može da obori.
Jedino on sam može da pobedi sebe.
Samo pogledajte skoro svi komentatori su odmah "zgrabili" "beruh" kao beba zvečku i krenuli u proučavanje "tajnih" značenja, mogućnosti da se njime difamira sam Vučić, da nije komično, bilo bi jadno..
Sad će o tome da se bave sve opozicione face po brijačnicama.
A zašto je opozicija takva?
Opozicija se rodila i odrastala te ostarila u vremenu 90-ih i prvih 12 godina posle 5 oktombra 2000.
Taj period je karakterističan po golom Makijavelizmu.
Dakle ne biraj sredstva da se domogneš vlasti-kao i da braniš vlast ne birajući sredstva.To je dovelo do potpunog urušavanja materijalno-duhovne snage naroda i države.Ništa kreativno nije stvoreno,osim permanentnog sukoba.Današnja opozicija i dalje tvrdoglavo istrajava na filozofiji sukoba, što je potpuno anahrono i jalovo.Birčko telo to više ne toleriše
Preporuke:
2
3
38 nedelja, 11 septembar 2016 20:58
Zemunac
Ovaj PREMIJER SE PONASA DRSKO I BEZOBRAZNO,kada nas ismeva kada trazimi ISTINU O SAVAMALI!DA je ZAISTA nevin seo bi dobrovoljno na POLIGRAF i dokazao dobre namere!DOK to pitanje stoji otvoreno,ON JE GLAVNI KRIVAC i odgovoran za PRIKRIVANJE KRIVACA.U NORMALNOJ PRAVNOJ ZEMLJI,BIO BI smenjen,A ON NAS OVDE provocira I SALJE svog MALOG da vozi metro u TEHERANU!BOLJE da posalje PRIUCENOG ministra odbrane,KOJI JE SOFER!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
19
1
39 nedelja, 11 septembar 2016 21:14
Spasi nas, Gospode, od ovakvih!!!
Koji je ovo psihopata!!!
Preporuke:
25
1
40 nedelja, 11 septembar 2016 21:18
m
Ako ste dokoni
pročitajte ovo:
stari patak ukraj bare
držao je slovo.

Slušale ga žabe
velike i male,
slatke su mu reči
jedva dočekale.

Govorio patak
o vrlini mira
i da niko nikog
ne treba da dira.

Svako ima prava
da slobodno živi,
ne sme tlačit’ one
što mu nisu krivi.

Sloga, mir i ljubav
blagoslov je pravi,
zato neka niko
nikoga ne gnjavi.

Slušale su žabe
ovo krasno slovo,
kad patak ućuta,
desilo se ovo:

Jedan žabac mali
pobliže je stao, –
a patak ga zgrabi,
pa ga progutao.

Iz ovog se nešto
i naučit’ dade:
hulje lepo zbore,
al’ nitkovski rade.

Jovan Jovanović Zmaj

About these ads
Preporuke:
34
0
41 nedelja, 11 septembar 2016 21:32
Bezobrazan
Da rad prestane da nam bude muka...

Ne poznajem niti jednog bez posla kome je rad muka. Ali svima njima muka je od gladi.
Nezaposlenost je masovna epidemija u poslednje tri petoletke.
Aleksandar Vučić: Svi pišu o Savamali a niko ne pominje ubistvo Jelene Majranović

Nisam baš kao svi ne pišem o Savamali već o rečima premijera.
Neka mi je dozvoljeno da pomenem ubistvo Jelene Marjanović. Osuđujem ubistvo Jelene Marjanović!
Sada više nisam ni onaj iz grupe Svi, niti sam niko.
Postao sam neko. Dobro je.
povećanje minimalca za devet dinara je kao 13. plata

Kako mi idu nas nerve ti taze građanski političari.
Valjda je preveliki teret to iskustvo koje stariji imaju da se je u omraženom socijalizmu mnooogo bolje živelo.
Pojam 13. plata je ograničen samo na taj oblik klasifikacije države prema drušveno-ekonomskoj formaciji, odnosno klasi koja je u njoj vladajuća.
U nastavkui ću navesti reči Lenjina koje su još uvek aktuelne, ali imaju
Preporuke:
10
0
42 nedelja, 11 septembar 2016 21:33
Vrlo Bezobrazan
Jedan veliki nedostatak i ograničenje
“Eksploatatorskim klasama potrebna je politička vlast u interesu eksploatacije, tj. radi sebičnih interesa ništavne manjime protiv ogromne većine naroda. Eksploatisanim klasama potrebna je politička vlast u interesu uništenja svake eksploatacije, tj. u interesu ogromne većine naroda protiv ništavne manjine savremenih robovlasnika tj. buržuja i veleposednika“
U čemu je nedostatak ovog tumačenja?
Pa treba ga preformulisati i reći:
U interesu eksploatacije i za*ebancije naroda od strane ništavne manjine.
Ali vladajuće strukture su se samo ponekad sprdale sa obespravljenim narodom. Setite se da je narodu u Francuskoj pre Revolucije govoreno da ako nema hleba, neka jede kolače. A onda se je, posle Revolucije, takvoj vickastoj vladarki glava kotrljala. Giljotina.
Sada je to savremena forma svakodnevnog ruganja narodu.
Kada se pominje 13. Plata i minimalac zajedno valjda se misli na onu izreku:
“Gladnome je i prst od pozadi – uteha.”
Preporuke:
11
0
43 nedelja, 11 septembar 2016 21:35
Nikad Bezobrazniji
Mislim li na minimalac?
Ne, nego na prst.
Minimalac je danas premija.
Ali u tri prsta olovka, pa pazite koga zaokružujete glasajući.
A ako ni to ne pomogne savijte glasački listić i dobro razmislite gde ćete da ga uvučete.
Ja sam jednom razumeo šefa našeg opštinskog odbora SRS da je u jednom trenutku glasački listić svojina građana koji glasa.
Ako mi je svojina, ja ga mogu ispuniti nedoličnim porukama, mogu ga pocepati, zapaliti pa odmah namokriti, ako gunđaju. Mogu se izderati na puni i prošireni sastav izborne komisije, mogu im isplaziti jezik, pokazati private parts. Biće mirni kao bubice jer to oni odrađuju jednodnevnu platu u vrednosti od 333 minimalca od po 9 dinara.
Taj dan je meni dat kao dan kada mogu da se zajebno sa ostalima sprdam na račun savremene demokratije.
Preporuke:
5
0
44 nedelja, 11 septembar 2016 21:38
mile
Sačuvaj nas Bože, ko nam kroji budućnost. Posle pročitanog intervjua, nemogu da dođem sebi! Bruka, ako nemaju Srbi boljeg da vodi ovu državu.
Preporuke:
20
1
45 nedelja, 11 septembar 2016 21:51
...2
pun sebe a prazan
eto Jerotić na TV Hramu pametno zbori
Preporuke:
18
1
46 nedelja, 11 septembar 2016 22:30
Oprem dobro
Opet izigrava Kalimera. On je kao neshvaceni genije koji se zrtvuje za narod. A taj narod pljuje i prezire na svakom koraku. Intervju za povracanje. Odvratno. Ovakvu "mutant" vlast Srbija nikada u svojoj istoriji nije imala.
Preporuke:
16
1
47 nedelja, 11 septembar 2016 22:35
Žika
Glup, budala, potpuna budala, drsko bezobrazan, Vučić. Kako te nije sramota da tuđu nesreću koristiš za pranje svojih budalaština. Kome ti možeš išta prigovoriti, kada ti ne pominješ ime Milice koju na noši ubiše tvoji prijatelji, u nameri da preokrenu upravo tvoju politiku u svoju korist.
Preporuke:
18
1
48 nedelja, 11 septembar 2016 22:35
covek sa klupe/sluzba u sluzbi
BERUF / vucic luser
Ovde se mesaju babe i zabe ,sasvim jednostavno se proveri na internetu!
Elem ::BERUF" prevedeno sa nemackog na Srpski jezik znaci/zanimanje ili izuceno zvanje!
BERUFUNG /se moze prevesti kao opredelenje!!!
Ovo je klasicno ispiranje mozga narodu i nametanje nekih reci nama Srbima,kao GRATIS itd itd itd.U ovom slucaju ovakvo prevodjenje ove reci je najvece sranje koje sam cuo od jednog politicara u 21 veku...strasnoooo
Preporuke:
16
1
49 nedelja, 11 septembar 2016 22:41
Goran
Ne mogu sebi da dođem kakav psihopata nam je premijer!!! Pa zar nema srba u SNS-u ili jednoj od službi da razotkriju ovog radikalskog probisveta?
Preporuke:
18
1
50 nedelja, 11 septembar 2016 23:14
teletabis
"Aleksandar Vučić: Svi pišu o Savamali a niko ne pominje ubistvo Jelene Majranović"

Lekari tvrde da i ludaci imaju lucidne trenutke. Možda ovo i ima neke veze? Ne rešava se ni jedan od ova dva slučaja!
Preporuke:
16
1
51 nedelja, 11 septembar 2016 23:49
Dragan
Ovaj intervju ne treba da analiziraju čitaoci ovog sajta već psihijatri.
Preporuke:
16
1
52 nedelja, 11 septembar 2016 23:56
major
Da li u ovoj državi postoji neko, ko će ovog očigledno teško bolesnog čoveka, psihopatu, da odvede u neku ustanovu, na pregled ili šta već?! Sa teškom mukom sam pročitao šta ovaj govori i očigledno je i meni kao laiku za mediocinu, da je čovek teško bolestan. Šta se dešava sa ovim narodom, da li smo mi uopšte normalni, jesmo li podanici, kukavide, šta smo mi??
Preporuke:
15
1
53 ponedeljak, 12 septembar 2016 00:41
n.n
Protiv koga sad protestvuje ovaj protestant?
Preporuke:
5
0
54 ponedeljak, 12 septembar 2016 00:48
@Spiridon
Uh.Hriscanstvo je postavilo coveka u srediste svega, kao bice za koje je sve stvoreno.Antika, ako i postavlja coveka u srediste svega, to je zbog nekih njegovih osobina, iznad svega sposobnosti saznanja(protestantizam negira mogucnost saznanja Bozije milosti,samo je uspeh u radu njen nagovestaj) ali to ne znaci i da je za njega bilo sta stvoreno, covek je kao bice(samo razumsko) deo bica kao i sve drugo.Hriscanstvo je objavljena religija, kao takva ona zahteva svetsko sirenje, kao prenosenje Bozije reci svakom coveku na Zemlji.Ono nije kao judaizam, religija jednog naroda vezana za obecanu zemlju, vec svetska, svaki covek je hriscanin.Zasto je na Zapadu doslo do oslobodjena rada od religiozno-moralne dimenzije i istovremenog formiranja ideje svetskosti, kao kolonijalizma, a danas univerzalnih vrednosti, pa upravo zbog prirode sukoba drzave i crkve, kakav nije postojao na Istoku.Glorifikacija nekakve stalne promene i njeno suprptstavljanje "metafizickoj" statici, narocito se razvila...
Preporuke:
1
1
55 ponedeljak, 12 septembar 2016 01:02
@Spiridon
...u okvirima marksizma kao zamena za nemoc okoncanja istorije u komunizmu, medjutim kapitalizam se pokazao sposobnijim od socijalizma(i jedan i drugi nastaju na tlu sekularizovane (zapadne) Evrope) za proizvodnju promene kao cilja po sebi i zamene za sustinsku promenu od kapitalizma u komunizam.Vama se, izgleda, cini da ja imam neki vrednosni stav prema hriscanstvu ili komunizmu i kapitalizmu, nemam.Nisam vernik, jos manje komunista, a najmanje kapitalista.A hriscanstvo jeste donelo promene puf, odjednom, jer ono i donosi ideju stvaranja-puf iz nicega, antika zna samo za pretvaranje iz necega u nesto drugo, dok Avgustin vazda pise protiv kontinualnosti emanacije kao oblika stvaranja.
Preporuke:
1
1
56 ponedeljak, 12 septembar 2016 03:47
@ nenad
Ne samo sto su svi na ovom sajtu placenici, nego je to i sam Vucic. Jer, zar bi, da je drugacije, ovoliko besmislica nalupetao vredjajuci inteligenciju sunarodnika, ili, kako ih on vidi, podanika?
Preporuke:
5
0
57 ponedeljak, 12 septembar 2016 04:02
Aleksandar šokirani
Što je najgore, neki čak pišu o veleizdaji, a ne pominju da se penzionisana učiteljica švercovala u tramvaju.
Preporuke:
8
0
58 ponedeljak, 12 septembar 2016 04:13
Bravisimo!
Trinajesta plata je čak preko 1.500 din. Kad to primim, ostalih 12 mi i ne trebaju. 1.500 je više nego dovoljno za održiv konopac.
Preporuke:
4
0
59 ponedeljak, 12 septembar 2016 06:09
Istoricar
Zamolio bih nekog da mi objasni o cemu se ovde radi? Meni njegov govor lici na prozelitizam protestanske religije. Ja mogu da ga razumem da je on protestant. Mogu da razumem da iz tog razloga vredja srpski narod u smislu da Srbi nikad nece dostici nivo nordijskih zemalja. Medjutim, kako je meni poznato, moderne drzave su odvojene od religije. Odnosno, moderne drzave traze socioloske i ekonomske osnove da bi napredovale. Ovde, premijer, kao da hoce da promeni psihologiju ljudi, odnosno, hoce da ljudi prihvate nekakve "protestanatske obrasce". Ovo je nivo karakteristican za psihologiju adolescenata. Pa Srbija valjda nije sanatorijum za ludake?
Preporuke:
7
1
60 ponedeljak, 12 septembar 2016 07:50
man.siti
Njemu spasa nema,bojim se da uskoro neće biti ni nama.
Preporuke:
8
1
61 ponedeljak, 12 septembar 2016 08:00
mateus
A.Vučića i svojevremeno M.Marković upamtiću po tome da nikada, niti u jednom slovcetu nisam mogao da nađem nešto sa čim bih se složio.
Preporuke:
4
1
62 ponedeljak, 12 septembar 2016 08:06
Jelena
Umisljeni dripac,lazovcina,prevarant,otimac ....Ne vredi ni pet para ni kao covek a drzavnik,pa to ovaj ne moze nikada da bude sa svojim mentalnim sklopom.
Preporuke:
7
1
63 ponedeljak, 12 septembar 2016 09:11
Dragoslavić
Kakav demagog.....to je za priču. Pominje sirotu pevačicu čiji je slučaj ON rešio za 48 sati?
Savamala i pevačica, babe i žabe.
Stidim se sebe što mi je OVO premijer, mada nisam glasao za njega.
Preporuke:
8
1
64 ponedeljak, 12 septembar 2016 14:06
Zorka
Šta kaže i radi Vučić?Jasno je i onima,a sve manje ih je, na sreću, no ponovo će glasati, kroz Vučića za sebe.Okružen je odanim? Ne, već onima koji imaju svoj lični interes, te štiteći sebe, stvaraju sliku odanosti.Vučić se kroz retoriku,često napadačku, brani.Taština mu je smetnja, ne prepoznaje je, ali ima onih koji na njoj završavaju posao. Npr. i g. Han, podilazi konstatacijom o državniku. To su zapadnjaci, dobre škole za to su imali,iz hrišćanstva izbrisali sve što ih je sputavalo, pa naučili.Malo se iz ovog naroda izrodilo političara, samo tlo nije za takve.Deo naroda je spor,jer ne shvata da mora obaveštenošću da razume ogromne promene u sadašnjem uneređenju države, granica,opasnih migranata,useljenog nam MMF,Svetske banke,Investitora--pelenaša,te "dobronamernih žderača srbske pogače sa solju"onih useljenih i onih povremenih u korziranju i jasno da kaže-Dosta. Narod je nepoverljiv, uplašen krene li, to ne zaustavi vojska ni policija.Vučić polako sebi pravi odstupnicu, kome nije jasno?
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner